tisdag 11 maj 2010

Aj aj..

Jag har hemsk träningvärk i benen efter gårdagens träning.. lite blandade känslor angående det. Jag hade ju tänkt gå på spinning nu på morgonen. Jag skippar nog det och försöker dammsuga och moppa golven här hemma istället.

Ska försöka borra upp en spegel som jag köpte för en vecka sen med :) Jag kan bara inte bestämma mig för vilken vägg jag ska ha den på. Ovanför min byrå i hallen, där det är betongvägg, eller på en tom liten vägg som inte är betong :) Av lathet vill jag välja den lilla väggen, för den är enkel att borra i och ifall jag någon dag känner för att ha en hatthylla så kommer jag flytta på byrån och då måste jag även flytta på spegeln. Den är ganska liten och ska mest ha den i hallen bara för att man ska kunna fixa håret där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar